send link to app

Real xylophone: Musical tiles

4.0 ( 4160 ratings )
Games Amusement Gezin Muziek
Developer: Nutty Face s.r.o.

*** Piano voor kinderen: de xylofoon van RMS spelletjes voor kinderen ***

Uw kind of baby zal houden van deze Xylofoon Piano voor kinderen. Deze xylofoon app voor peuters is een heerlijke grafiek, illustratie en HD echte geluiden. Piano for Kids: xylofoon heeft induitívne spelomgeving met grafische voor kinderen.

In dit muziek spel kunnen kinderen je baby vinger te oefenen, als op een echte piano, betrouwbaar in dit spel xylofoon, kinderen kunnen een noot te spelen op een moment of meer en vormen een ritme van wat ze willen. U Laat uw peuter naar een liefde voor muziek te ontwikkelen. Deze muziek spel voor babys is zeer nuttig voor mama en papas die veel tijd doorbrengen met hun babys en kan niet achterhalen hoe je tijd nuttig te besteden.

Xylofoon voor deli zou moeten spelen in de aanwezigheid van moeder of vader om het kind te laten zien alle mogelijkheden deze familie spel voor kinderen. Xylofoon van de kinderen voor kinderen is een vriend van mij voor babys, kinderen muziekleraar en ook mopocník voor moeder om de baby stil te houden.

Piano voor kinderen kunnen een zeer nuttig spel voor lange reizen met de auto of bus. Muziek vormt een onderdeel van het dagelijks leven en is zeer belangrijk voor onze goede stemming, dus laat uw babys en kinderen spelen deze muziek spel voor kinderen. Geniet van onze xylofoon voor kinderen, muzikaal instrument voor het leren van muziek. Xylofoon is een muziekinstrument oorspronkelijk gemaakt van hout. Onze xylofoon voor peuters en babys exact hetzelfde geluid als een echt muziekinstrument en behoort tot de categorie Musical spelletjes voor kinderen, babys en peuters. Toepassing piano zal regelmatig worden uitgebreid. De multi-user spel zal het meer verbeteringen en kansen voor de muziek spel baby zal hebben.

Als je een peuter, of jongen of meisje in de eerste, tweede of een hogere klasse of 2-5 jaar aarzel dan niet om ons te volgen op Facebook: https://www.facebook.com/rmsgamesforkids?fref=ts Daar vindt u spelletjes voor peuters vinden.

Meer spelletjes voor babys, of jongen of meisje al zichtbaar binnenkort. En vergeet niet dat hudobré spelletjes voor kinderen en de muziek zelf is erg belangrijk voor kinderen.